[Dissonantia] Re: Hur blir det?

Theo Axner theo.axner at home.se
Ons Aug 4 15:09:57 PDT 2004

> Som läget ser ut nu är jag lite tveksam till att det
> kan gå. Som sagt, ska det bli av måste vi sätta igång
> med repandet SNARAST MÖJLIGT! Är det någon som har
> koll på var de personer som ännu inte har svarat
> håller hus (t.ex. Håkan, Helena, Lennart, Henrik,
> Monica, Teresa) och kan tänka sig att kolla upp dem?

Jag är på, som sagt. Teresa däremot kom (tyvärr för oss ;-)) in på
utbildningen hon sökt på annan ort, så hon är nog inte tillgänglig. Håkan,
Helena och Monica är nere i Visby nu, tror jag.

Kniper det så skulle jag kunna ta åtminstone någon av de där
körledaruppgifterna (helst inte allihop, dock).

Theo