[Dissonantia] Körmail , vecka 50, etc.

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Fre Dec 10 10:40:38 PST 2004

At 10.13 +0100 04-12-10, Håkan Sjöö wrote:
>Jag har gjort riktiga pepparkakor, med peppar i.
>Jag funderade på att ta med dom som är kvar
>på måndag, men risken är att jag ätit upp allihop.
>
>Alternativt göra en sats till. Men det var tänkt som
>en bonus. Finns det behov av mer mat? Vi har
>svårt att komma på nåt, i vanlig ordning.
>
>/Håkan

Jag kan ta med mina köpepepparkakor som reserv om dina är uppätna.

>  > Theo låter apropos det hälsa att han (om han dyker upp
>
>Betyder det att vi inte får nåt bröd ifall Theo inte kommer?

Jon kan ta med sig, som sagt. Det kanske inte skadar med två sorters bröd.

Dessutom behövs väl smör och ost, potatis, ev.
något mer av matig karaktär. Det som finns i
matväg är morotsgratäng, köttbullar och
prinskorv. Ingen lax eller skinka... ;-) Dessutom
finns rödkålssallad, grönsallad och div. sötsaker.

    Lina