[Dissonantia] (no subject)

Terese Westerlund teresewester at hotmail.com
Sat Dec 11 20:31:05 PST 2004

Ok, har nu någorlunda koll på vad folk tänkte ta med sig. Jag tänkte då
själv bidra med rödbetssallad och potatis, förutsatt att den kan kokas på
plats... Jag bara vägrar frakta x kilo kokt potatis från gottsunda till
jobbet till Daniel och sen till kören! Sen tar jag med mig lämplig veg.
korv/köttbulls- alternativ, men det får ni övriga klara er utan.

Är det någon som har en aning om hur mycket potatis vi kan tänkas äta upp?!

/Terese