[Dissonantia] Förfrågan

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Ons Juli 28 13:52:24 PDT 2004

Hej på er, i sommarvärmen!

Fick precis följande mail:

"Mitt namn är Malin åkerblom och jag gifter mig den 4e
september i Nyköpings hus. Allt sker i medeltida
gästabudsanda. Sjunger ni på privata tillställningar?
Önskar i så fall mer info om det.

Med vänlig hälsning Malin"

Vad säger ni? Jag har mailat tillbaka och sagt att vi
inte har några principer mot att sjunga på privata
tillställningar (för det har vi väl inte?), och frågat
lite mer om vad hon är intresserad av för repertoar
och hur lång tid hon vill att det ska ta, men även att
jag måste diskutera igenom det med er andra innan jag
kan säga något definitivt.

Pris har jag inte sagt någonting om än, utan har bara
meddelat att det beror på hur vi kan lösa transporten
och om vi måste stanna kvar över natten i Nyköping.
Det får bli ett senare bekymmer.

Det här är inte något som hela kören måste vara med
på, heller. Jag kommer t.ex. själv inte kunna närvara,
eftersom jag åker till Zakyntos den 4:e och är
bortrest en vecka. Jag hjälper er däremot gärna att
träna in saker, och någon annan kan säkert ta över
själva körledarskapet (så svårt är det inte).

Vad jag nu efterlyser är:

1)intresseanmälan från alla som kan tänka sig att
ställa upp på att göra Malins bröllop ännu bättre
(maila gärna även om du INTE vill vara med, så att vi
vet),

2) någon som kan tänka sig att leda alltihop på plats
(coachinghjälp utlovas),

och 3) någon som kan tänka sig att ta hand om de
praktiska detaljerna, dvs. logistiken samt att räkna
ut hur mycket vi ska ta för hela baletten.

Hör av er så snart ni kan! Bröllopsplanerna är säkert
i full gång.

Sara

___________________________________________________________ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!  http://uk.messenger.yahoo.com