[Dissonantia] Förfrågan

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Ons Juli 28 15:49:27 PDT 2004

Hej!

Det verkar skojigt! Jag skulle dessutom
förmodligen kunna passa på att ta med mig K-E och
hälsa på hans kusin och dennes sambo, och
förmodligen sova över gratis hos dem. Däremot
vill jag inte ta på mig något körledarskap, utan
överlåter det till någon mer kunnig. Eventuellt
kan jag fundera lite på logistik, om folk kan
rapportera hur många som har bilar och så. Det är
väl förmodligen enklast att köra dit om vi kan,
så blir det lättare att ta sig fram där också.
Nyköpings hus lär knappast ligga mitt i centrum.
Om inte folk hellre tar buss eller tåg eler vad
som nu kan gå till Nyköping. Pris kan vi väl
sätta gemensamt när vi vet hur många vi blir och
vad transporterna och eventuell övernattning
kommer att kosta. Mellan en och två tusenlappar
kan kanske vara rimligt? Har för mig att det är i
den storleksordningen som Joyous Gard brukar få
för dansuppvisningar.

Kan du fråga henne om hon vill att vi ska sjunga
till middagen eller vigseln? Är det till vigseln
lär vi ju hinna hem igen samma dag, men kanske
inte om det är till middagen. (Fast om vi bilar
går det ju. Det är ju inte *så* jättelångt till
Nyköping.) Övernattning brukar bli dyyyrt, och är
vi några stycken lär vi inte kunna debitera henne
hela den summan. Vi är ju ändå amatörer.

Vi skulle kunna få sjunga lite skojiga
icke-sakrala visor för en gångs skull!!! :-)
Vesame skulle väl kunna passa t ex?

   Lina