[Dissonantia] Födelsedagsfestdags!

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Ons Sep 29 12:04:55 PDT 2004

Hej på er, allihop!

Som de flesta av er säkert vet fyller undertecknad 25
år i dagarna (tja, idag, faktiskt), och detta tänkte
jag fira med en fest.

När? 23 oktober, klockan 18.

Var? Malma Backes kvarterslokal (närmare beskrivning
kan fås vid förfrågan).

Hur? Med enklare middag och allmänt mingel.

Klädsel? Bekväm.

Jag hoppas att så många av er som möjligt vill komma!
Alla resp.:ar är naturligtvis också varmt välkomna!
Däremot vill jag att ni meddelar mig om ni tänkte dyka
upp, så att jag kan planera mängden mat. OSA alltså
senast den 15:e oktober! Meddela även gärna
matpreferenser och allergier, så att jag inte har
ihjäl någon av misstag.

Ha't skoj!

/Sara