[Dissonantia] (no subject)

Terese Vesterlund teresewester at hotmail.com
Tors Apr 21 12:53:55 PDT 2005

Hej!

Den 1/5 Tema; Bönen
-Funkar för mig, visserligen väldigt nära i tid...

15/5  Tema; Helige Ande/Kyrkan(pingstdagen )
-Då är jag mest troligt i Härnösand

5/6  Tema; Kallelsen till Guds rike
-Då är jag definitivt i Turkiet =)

19/6 Tema; Att inte döma
-Då har jag ganska precis kommit hem igen, men nog skulle det gå

Jag är visst en ganska upptagen person närmaste tiden upptäckte jag. Men jag
känner det som att jag mer eller mindre lägger ner min röst här eftersom jag
inte kunnat vara med på så många repetitioner under våren, så gör vad ni
andra tycker är bäst så får jag väl försöka överleva om jag inte kan vara
med!

/Terese