[Dissonantia] Kalas!

Terese Vesterlund teresewester at hotmail.com
Sat Apr 30 07:21:04 PDT 2005

Hej på er!

På tisdag, den tredje maj, fyller jag år och tänkte fira det lite lagom
opretantiöst sådär. Ni som vill är väldigt välkomna att titta in någon gång
efter ca kl. 18 och dricka lite kaffe eller te med diverse bakverk till!

Jag bor på Bandstolsvägen 22, på 6:e våningen. På dörren finns en ängel och
en skylt där det står "Välkommen till Blåkulla. Varning: Trampa inte på
mucklorna" så det går inte att ta fel... Lättaste sättet att ta sig hit är
att antingen ta buss nr 7 eller 8 eller cykel till hållplatsen
"Bandstolsvägen" på Hugo Alvféns väg. Tvärgatan till vänster strax efter är
såklart Bandstolsvägen, och följer man den tills man kommer till en
glassgubbe vid "Kurda-Livs" och svänger vänster där ser man porten med 22
över. För att komma in måste man trycka på den fåniga lilla knappen så att
låset går upp, men efter ca nio behöver man nyckel.

Det finns två katter i lägenheten, kan vara bra att veta om man är
allergisk.

Som sagt, ni är väldigt välkomna, och är det något som är oklart ses vi ju
på måndag! Ha en trevlig och inte alltför blöt kväll... ;)

/Terese