[Dissonantia] Stadsskogens dag inställt!

Lina Thorvaldson lina.thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Sön Juli 24 15:20:25 PDT 2005

Inte mig emot. Jag har insett att vi från och med imorgon kommer att ha tre
veckor på oss att renovera vår nya lägenhet så mycket vi hinner med och flytta
över allt bohag till den. Det innebär att inga måndagkvällar kan offras på att
sjunga.

Flytten blir för övrigt den 14:e augusti. All hjälp mottages tacksamt!
Garanterat pianofritt, och akvariet kommer att flyttas separat senare.
(Förmodligen lurar vi K-Es kompisar att hjälpa till med det... :-)

Sedan ska det bli kul att få börja sjunga igen!

Vad gäller Helga har jag inte så mycket åsikter... Det är kul att sjunga och
Helga är en fin kyrka. Däremot blir jag ju som ni vet ganska akut uttråkad av
gudstjänster, så om det kan bli en kort en och jag kan få vara lite osynlig
emellan sångerna blir jag glad. Men jag gör väl som majoriteten tycker...

Ha det bra allihopa!

   Lina