Re: [Dissonantia] Mindre körlokalkris

Maria Eriksson sophia_eriksdotter at yahoo.se
Tors Mars 10 05:58:12 PST 2005

Lokal bokad.

Då vi nu inte kan vara i Eriksbergskyrkan, pga påskvandringar, så tog jag kontakt med kyrkoherde Eva, ang ersättningslokal.
Vi får vara i Prästgårdssalen (det röda huset brevid Helga Trefaldighets kyrkan). Denna lokal är igentligen stängd (för uthyrning) då den skall byggas om. Annars får vi vara i Lilla salen i Odinslund 3 (det gula huset mitt emot Helga Tref.kyrka) denna lokal är ersättningslokalen för Prästgårdssalen.

Någon fråga? Helga Trefaldighetskyrkan ligger mitt i backen mellan "Carolina" och Domkyrkan.

/Maria

Jag kan kolla om min kvarterslokal är ledig då. Om folk inte tycker att det är för långt bort (Malma Backe, typ brevid Norby).