[Dissonantia] Körlokal på torsdag

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Ons May 11 03:16:40 PDT 2005

Komplettering angående parkeringsplatser. (Detta
är nämligen i samma hus som jag bor i, fast i den
andra delen av vinkeln.)
Det är lite knöligt med parkeringen längs
Stigbergsvägen, men det finns dels en
48-timmarsparkering på Fältspatsvägen (avstickare
från Glimmervägen) samt längs med Glimmervägen.
Och observera att parkeringarna utanför kyrkan
*inte* är de förhyrda parkeringarna vid häcken
utanför, där är nämligen bl a vår bils hem. (Det
har hänt att folk har snott vår plats...)

Och det kan tilläggas att Stigbergskyrkan är
*mycket* diskret - de hyr nämligen in sig i
bottenvåningen av vårt hus. Letar man efter något
kyrkoliknande missar man den väldigt lätt.

Ha det!

     Lina