[Dissonantia] Körlokal den 23 maj

Maria Eriksson sophia_eriksdotter at yahoo.se
Tors May 19 05:22:12 PDT 2005

Hej

Lokal för måndagens körövning är samma som förra torsdagen.
Alltså Stigbergskyrkan, "Salen Utan Ackustik (tm)", Glimmervägen 2.

För er som inte var där sist kan nämnas att det är inte någon trad. kyrkobyggnad, utan kyrkolokalen är i "källar våningen" i samma hus där Lina bor (fast i den änden av huset som vetter mot Stigbergsvägen). Ingången är från gaveln på huset. Det står kyrka på fasaden.
Karta se:
http://www.gulasidorna.se/query?what=map&ax=&asearch=1&streetname=Glimmerv%E4gen&streetnumber=2&city=Uppsala

Tilläggas bör att det finns endast två parkeringsplatser som tillhör kyrkan, övriga platser är förhyrda av de boende i huset.
Dessutom fick jag också reda på att Kurre (katten) hade blivit inlåst sist (jag försäkrar att jag tittade efter katten innan jag låste...) Snälla, se efter när ni går in/ut , släpp då inte in katten.

Allt från mig
Ha en trevlig helg, vi ses på måndag.

/Maria