[Dissonantia] SKA demo

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Mon May 30 00:50:33 PDT 2005

Hej!

Jag har insett att jag inte ska lova för mycket
vad gäller min medverkan i SKA demon, trots att
det verkar skoj. Vi får tillträde till nya
lägenheten den 25:e juli och kommer att renovera
och flytta för fullt i augusti. Just den 28:e är
högrisktid för själva flytten, så jag vet inte
hur mycket tid jag kommer att ha. De flesta
låtarna kan jag ju dock ganska hyfsat redan, så
eventuelt kan jag hoppa in om det är ok att jag
inte har varit med på särskilt många rep innan.
Men vi får se... räkna inte för mycket med mig.

Sedan kommer jag nog inte kunna komma ikväll
heller, också på grund av flyttkarusellen.
Mäklaren som ska sälja vår lägenhet ska komma och
fota den för nätannonsen i veckan, så vi måste
städa och röja undan... Suck.

Nåväl, ses förhoppningsvis i nästa vecka!

    /Lina