[Dissonantia] Saker söker nya hem!

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Mon Nov 28 05:44:33 PST 2005

Hej!

Som ni kanske alla redan vet, kommer jag att flytta
till London under nästa år. Till dess tänkte jag göra
mig av med en stor del av mitt bohag, för att slippa
släpa det fram och tillbaka. Nu är jag en samlare i
grund och botten, och jag tycker hemskt illa om att
slänga saker som inte är trasiga. ERGO:

Nu på lördag (3 december) är ni alla hjärtligt
välkomna hem till mig på utrensning. Böcker, tyger,
husgeråd, möbler, lajvprylar: det finns mycket som
måste hitta nya hem. Det jag kommer att behöva en tid
till (som typ mikrovågsugn) kan man tinga för framtida
ägandeskap.

Jag håller öppet hus mellan 14 och 18 (jobbar innan,
vill se på fotboll efter...). Passa på att hitta
julklappar, samtidigt som ni gör mig en stor tjänst!

För dem som inte har varit hos mig förut (på
Bandstolsvägen 50) bifogar jag en vägbeskrivning som
ett medskick. Mitt hemnummer är 018-69 45 09 - är ni
osäkra, ta med mobilen och slå mig en signal, så
lotsar jag er rätt.

Kort sammanfattning:

Vad?  -  Bortskänkning av prylar
När?  -  Lördagen 3 december, mellan 14 och 18
Var?  -  Bandstolsvägen 50
Finns te?  -  Jajamensan!

Kram på er!