RE: [Dissonantia] Å gud, så pinsamt!

Stina Björkelid Stina.Bjorkelid at ebfa.se
Tis Okt 18 06:38:42 PDT 2005

Staaackars Daniel!
Ja, jag kom ju inte heller igår (det visade sig att jag jobbade till klockan halv tolv istället... Hade hellre sjungit!), men jag hoppas att det lät vacker! :-)

Mmm - tekännaren säger att lösviktste alltid är att föredra framför påsar, men det finns ju 1000 sorter, och jag är glad bara jag får te i mig. Köp du det du hittar och känner för. Och framför allt, krya på dig!
/Stina

Stina Björkelid                           tel: 08- 545 222 44
En bok för alla /Bokjuryn           fax: 08- 545 222 59
Box 6915                                  mobil: 070- 734 09 68
S-102 39  Stockholm                 e-post: stina.bjorkelid at ebfa.se
Besöksadress: Rådmansgatan 65, plan 10

Titta gärna in på vår nya hemsida: www.ebfa.se
Bokjuryns hemsida: www.bokjuryn.se