[Dissonantia] Flytt!

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Mon Aug 7 06:20:59 PDT 2006

Hej på er, allihop!

Hoppas att sommaren har varit trevlig och kommer så
att fortsätta.

Efter en massa år i samma lägenhet har det nu blivit
dags för mig att flytta igen, från Bandstolsvägen till
Karsrogatan 76a. Som alltid är det mycket lättare att
flytta om man har snälla personer som kan tänka sig
att hjälpa till, i utbyte mot mat, fika, och,
naturligtvis, min eviga tacksamhet. All hjälp
emottages med tacksamhet.

Flyttlasset går lördagen den 19:e augusti,
förhoppningsvis med en ganska tidig start (säg, runt
tio-elvatiden). Mer information (t.ex. specifik
tidsangivelse) skickas ut till de (underbara
människor) som har tid, lust och möjlighet att hjälpa
till. Jag ser till att det finns någonting att äta och
någonting att dricka, för att hjälpa till att hålla
humör och ork uppe. Hör av er, så att jag vet hur
många vi blir, och alltså hur många jag ska planera
mat till.

Senare i höst kommer det även att bli en kombinerad
inflyttningfest/födelsedagsfika som ni naturligtvis
alla är inbjudna till, men mer om det när det börjar
bli dags.

Ha't fint!

Sara