[Dissonantia] Julknytisen

Stina Bj ö rkelid stina.bjorkelid at ebfa.se
Fre Dec 15 03:11:31 PST 2006

Hmm... Nåt sött måste vi väl ha också!
Jag ska försöka hinna med nån typ av bakning i helgen, så jag tar med mig
nåt trevligt att äta till efterrätt, antingen godis, mjuk kaka eller
småkakor. Plötsligt får jag en vision om lingoncookies med havregryn, som
jag bakade nåt år. Mmmmm.

Nåväl - nåt sött från mig alltså! :-)
/Stina

******

Stina Björkelid
En bok för alla AB / Bokjuryn
Box 6915                          tel: 08- 545 222 44
S-102 39  Stockholm               fax: 08- 545 222 59
EPA: stina.bjorkelid at ebfa.se      mobil: 070- 734 09 68

www.ebfa.se
www.bokjuryn.se