RE: [Dissonantia] Körstart?

ylva brandt ylvacbbrandt at hotmail.com
Ons Jan 4 02:58:12 PST 2006

Hej alla!
jag har fått inbjudan från NBV till en gratis dag (10-16) med en sångpedagog
(dock med inriktning mest på Gospel fattar jag det som). Det är den 21
januari och de bjuder på mat (som man dock måste beställa senast den 16e).
Jag tar med infot jag fått när vi har första kören för terminen.

Sen har deras musikskola "Öst möter Väst" öppet hus den 15e januari mellan
10-15 och man kan få prova på diverse skumma instrument.

ylva