[Dissonantia] Körstart!

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Tors Jan 5 08:11:37 PST 2006

Hej!

Den här terminen har de på mitt gym till min
stora glädje återinfört corepasset efter combaten
på måndagar. Jag skulle jättegärna gå på båda,
men det slutar inte förrän 18.30 och sedan ska
jag duscha och cykla från stan till Eriksberg, så
i så fall kommer jag nog inte komma förrän ca
19.30. Är det ok? Middag kan jag nog vänta med
till efter kören.

    /Lina