[Dissonantia] Fika?

Stina Bj ö rkelid stina.bjorkelid at ebfa.se
Mon Jan 30 07:32:40 PST 2006

Eftersom ingen annan har anmält sig frivilligt, och jag tror att jag kommer
att ha tid att titta förbi en affär på vägen till kören, så anmäler jag mig
frivillig till att ta med mig fika ikväll. Då får det förstås bli köpefika,
men det är i alla fall bättre än inget!
/Stina

******

Stina Björkelid
En bok för alla AB / Bokjuryn
Box 2175                           tel: 08- 545 222 44
S-103 14  Stockholm               fax: 08- 545 222 59
EPA: stina.bjorkelid at ebfa.se     mobil: 070- 734 09 68

www.ebfa.se
www.bokjuryn.se