[Dissonantia] Förfrågan

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Tis Juli 18 08:22:53 PDT 2006

Hej på er allihop!

Jag fick precis ett mail från Maria med följande
fråga:

> Jag känner ett sångsugarbehov, eller rättare sagt
> "prata över en kopp te behov" samt givetvis sjunga!
> Är vi tillräckligt många som är "hemma", för att få
> ihop till en tillräcklig körgrupp?

Vad säger ni? Jag är i stan nu på måndag som det ser
ut, och kan lugnt tänka mig att hålla i ett lagom
ambitiöst körrep. Är det någon annan som har lust att
hänga på? Maila gärna in i så fall, så att vi ser om
det är så pass många att det är någon idé. Får vi ihop
en fem-sex stycken i alla fall så kunde det väl vara
skoj!

Håll utkik på mailen på söndag, så skriver jag om det
blir något! (Man kan ringa mig också, så meddelar jag
muntligt, ifall man inte har nättillgång.)

Hej, hopp!