[Dissonantia] Kvällen och svar på fråga

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Mon Juni 5 03:07:10 PDT 2006

Hej på folket!

Få personer har hört av sig (vilket är HELT och hållet
mitt fel, eftersom jag tog upp frågan alldeles för
sent...) angående ikväll, så i egenskap av kördiktator
bestämmer jag härmed att vi sjunger ikväll, och har
knytis nästa vecka. Så! Däremot innebär det att vi
inte har någon designerad fikaperson för idag - är det
någon som känner sig manad? Annars har vi nog
reservfika så att det kan räcka.

Sedan undrade Ylva om vi inte skulle fortsätta att
sjunga även i sommar, något som jag har för mig att vi
har pratat lite löst om. Min personliga ståndpunkt på
den frågan är: jo, gärna för mig. Jag skulle vilja ha
juli månad ledigt, ifall jag nu skulle kunna åka bort
en vecka eller så, men annars så är jag ledig och fri
på måndag kvällar, och kan stå till ert förfogande.

Eftersom vi har kulturnatten att tänka på skulle jag
för övrigt vilja dra igång höstterminen redan den 14:e
augusti, dvs. veckan efter Visby. Funkar det för er,
folket?

Vi ses ikväll, så kan vi diskutera vidare då!

Allas eder,