[Dissonantia] Gl ö m inte...

Maria Eriksson sophia_eriksdotter at yahoo.se
Mon Juni 12 05:35:01 PDT 2006

Halvpanik!

  Jag har fortfarande inte hunnit baka paj till i kväll. Har varit upptagen hela helgen. Går hem tidigare från jobbet idag för att hinna.

  Jag tar med något att sitta på, typ filtar och strandmadrass etc.

  ses i kväll
  /Maria

Sara Lilja <femina_mendax at yahoo.com> skrev:
  > Hmm. Om vi ska sitta ute kanske vi ska komma ihåg
> att ta med oss åt att
> dricka också. [...] Men det kanske redan är sagt och
jag bara har missat
> det...

Nja, sagt är att alla tar med sig egen dricka, på äkta
knytismanér. Det är klart, om någon KÄNNER för att
släpa med sig en dunk vatten, så inte mig emot, men
det kommer inte att bli jag. ;-)

/Sara (som kom ihåg brännbollssettet, mot alla odds!)