[Dissonantia] Veckans körmail, v. 24

Maria Eriksson sophia_eriksdotter at yahoo.se
Tors Juni 15 06:39:42 PDT 2006

Hej

  Jag håller kontakten med personalen i kyrkan, Helga Tref. Fixar nycklar mm till övningen den 4 sept. Ser efter var vi kan sjunga upp, och byta om på lördagen.

  De som lånade kläder av mig kan göra det igen.

  Reklam. Anonsering att vi sjunger kommer med under vad som händer i Helga Tref kyrka. Ska vi ha någon egen, ytterligare reklam, så får vi fixa det själva.

  Textblad? Jag har kvar filen med texterna, sedan konserten den 14 maj.

  Jag försvinner iväg på lite semester nu, dyker upp igen i mitten av juli.

  Sommar hälsningar
  /Maria

Sara Lilja <femina_mendax at yahoo.com> skrev:
  4) Inför Kulturnatten 2: Jag kommer att behöva
frivilliga som kan hjälpa mig att hålla i det
praktiska, eftersom jag i början av september
förmodligen kommer att ha både undervisning
(kineskursen, för er som har hört talas om den) och
stort, läskigt seminarium. Någon som kan tänka sig att
ställa upp? Det handlar om att fixa med kläder (se
till att alla har), kontakt med kyrkan, lite reklam,
och allmän organisation. Förmodligen inte så mycket,
men en oöverstiglig mängd småplock när hjärnan redan
är full, som min kommer att vara.