[Dissonantia] "Veckans körmail, v. 24"

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at mcb.uu.se
Tors Juni 15 06:53:30 PDT 2006

>Textblad? Jag har kvar filen med texterna, sedan konserten den 14 maj.

Apropå textblad så tänkte jag envisas med att
tycka att det vore bättre om informationen om
låtarna finns där än att det pratas i samband med
konserten. Jag har aldrig varit på en körkonsert
där det pratas särskilt mycket (om alls) och jag
tycker att det är mer passande att ha ett mer
utförligt textblad. Då kan folk läsa om låtarna i
lugn och ro och även ta med det hem om de vill
komma ihåg vad de var de lyssnade på. Folk är ju
ändå där för att höra sång. Jag kände dessutom
att jag hann bli lite kall i rösten i pauserna
senast, jag liksom tappade gnistan och det gjorde
det svårt att komma igång igen.

     Lina