[Dissonantia] "Veckans körmail, v. 24"

Helena Nordström pecorino at telia.com
Fre Juni 16 23:30:37 PDT 2006

Hej
Ville bara säga att den som hade mest nytta av låtpauserna under
konserten var jag. Utan dem hade jag varit tyst under sista halvan. Jag
fick en hostattack. Under pausen kunde jag springa iväg och slurpa
vatten ur Katherinas glas. I övrigt tycker jag att presentation av
låtarna ger ett proffsigt intryck.

Nu på måndag kan varken Håkan eller jag vara med på körövning. Vi får
besök av Su Yen från Kuala Lumpur tidigare än väntat.

Ha det fint i värmen!
/Helena