[Dissonantia] Inflyttningsfest!

Daniel Wisen ngome at hotmail.com
Fre Mars 17 13:54:15 PST 2006

Hej på er!

Nu vet jag att detta är i det väldigt senaste laget, men om någon skulle ha
tid och lust att komma på min inflyttningsfest imorgon (lördag) kväll så
skulle jag bli himla glad. Min förhoppning är då att man ska infinna sig på
Flogstavägen 75B, högst upp (tre trappor), Flogsta Låghus, alltså, runt
19.30 dk. Eller senare om det passar bättre.

Medtages: Nåt man vill dricka, och ett humör.

Lättare tilltugg kommer att serveras.

Så jag hoppas att ni är tråkiga människor utan nåt att göra på
lördagkvällarna, så att ni har tid att hälsa på mig. ;)

Med detta vill jag hälsa folket välkomna till flogsta och en sjuhelvetes
lyckad inflyttningsfest!