[Dissonantia] mailstrul

Monica Nilsson ermingard at yahoo.com
Ons Mars 22 04:19:11 PST 2006

Hej på er!
  Jag har utan att veta om det haft mailstrul. Yahoo dumpade igår 142 gamla mail på mej det tidigaste daterat i november förra året. Så har jag inte svarat på mail eller varit allmänt borta så är detta orsaken. Jag ber om ursäkt såhär kollektivt och i allmänhet för att jag inte svarat./Monica

ylva brandt <ylvacbbrandt at hotmail.com> wrote:
  Hej!
Jag kan inte den 7e maj, men alla andra datum.

ylva

Monica Nilsson
c/o Hildebrand
Granitv.10a