[Dissonantia] Lite offtopic, men en glad nyhet

Theo Axner theo.axner at home.se
Tors Mars 30 09:42:58 PST 2006

Hej, kören!

För er som inte redan hört det tänkte jag bara meddela att jag till slut har fått ett jobb - och t o m ett roligt sådant! Jag ska jobba i ett år, ev två, med ett projekt om att katalogisera äldre litteratur (typ före 1800) på stadsbiblioteket i Västerås.

Jag har redan lovat Sara att fortsätta komma på kören, risken är väl möjligen att jag kommer att vara lite trött åtminstone i början - det blir en del åkande. :-)

Theo - på bättre humör än på länge