Re: SV: [Dissonantia] Låtlistan

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Tis May 2 07:39:54 PDT 2006

Hej, folket!

För att klargöra: jo, Vésame ska med, och Come Again
ska bort. Helt riktigt. Jag var lat och kopierade helt
enkelt in den "gamla" låtlistan från det ursprungliga
körmailet utan att reflektera. Ibland straffar sig
lathet med detsamma... Jag har för övrigt fått färska
uppgifter om att en låtordning håller på att sättas
samman, så snart är alla frågetecken vad gäller
repertoaren uträtade - hurra!

Tack för igår, förresten! Ni sjöng så fint, så fint
(om jag nu missade att säga det), och även om det
halkar lite på ett par ställen, så tror jag att ni kan
reda ut det med lite övning. Så fick jag det sagt
också. ;-)

Ett ordentligare körmail kommer i dagarna, så fort jag
inte lider av ackumulerad sömnbrist längre, men vill
ni redan nu veta vad ni ska träna på är svaret: allt
ni inte kan. Framför allt spanska texter.

Ja, och glöm inte att maila till listan om ni behöver
låna kläder/kan låna ut kläder.

Tjipp på er!

Sara (Sömnlös i Uppsala)

PS. Redde vi någonsin ut vem som skulle ha haft
körfikat igår? Och vem har det nästa vecka? DS.