[Dissonantia] Fika, kläder och födelsedagsfirande

Terese Vesterlund teresewester at hotmail.com
Tis May 2 08:07:04 PDT 2006

Hej!

Jag tar fika på extrarepet, men vem som skulle tagit igår och vem som tar på
måndag har jag ingen aning om. Vad jag däremot vet är att jag saknar kläder
att sjunga i, någon som har något att låna ut?

Dessutom passar jag på att påminna om födelsedagsfirandet på söndag, på
Flogstavägen 47 F. Om man går från pizzerian "Luna" och till containern har
man kortsidan på huset till vänster, det som har baksidan mot grönområdet,
och så är det dörren längst bort, andra våningen till höger och Hägglund på
dörren. Bättre än så kan jag nog inte beskriva, tror jag... I vilket fall,
kom gärna och ät tårta med mig!

/Terese