[Dissonantia] Tack!

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Mon May 15 03:05:00 PDT 2006

Hej allihop!

Eftersom jag inte kommer att träffa er alla ikväll,
tänker jag passa på att tacka er mailledes: TACK för
igår! Ni var jätteduktiga, och jag är så glad och
stolt över er! Ni har gjort mitt körledarhjärta glatt!
Tack, och tack igen!

(Gud, blev det där ett utropsteckensfyllt stycke,
eller? Fast det förtjänar ni!)

En sak vi för övrigt måste diskutera och bestämma inom
kort, är hur vi vill göra i höst. Jag blir ju, som det
ser ut nu, kvar ett tag till, eftersom min avhandling
drar ut mer än lovligt på tiden. Vill ni fortsätta så
länge det går, och leta efterträdare, eller vill ni
att vi säger att den här terminen är den sista för
körens räkning? Jag fortsätter gärna att domndera över
er så länge jag kan, frågan är om ni vill det. Ordet
är fritt - låt höra!

Kram på er allihop!