Re: SV: [Dissonantia] Tack! + sjunga i hös t?=

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Ons May 17 02:43:33 PDT 2006

Hallå!

Lina skrev:

> För övrigt filmade min kollega Ivana två av
> sångerna i kyrkan med sin mobil. Kan tittas på
> vid tillfälle. Faktiskt hyfsat ljud också! Vi
> låter riktigt bra! Och hon tyckte bättre om vår
> version av Falalalan än om Ensemble Villancicos!
> :-)

Ha! Vi är bäst, det var väl det jag visste! ;-)

Maria skrev:

> [...]

I måndags satt vi innan kören och funderade just på
Kulturnatten, och suckade och sade att den ultimata
drömmen vore ju att få sjunga just i Helga Tref
snarare än ute på gator och torg. Men det skulle ju
aldrig gå... ;-)

Med andra ord: ja, jag tror att vi är intresserade.
Eller vad säger ni andra? Jag vill inte lägga ord i er
mun, men Håkan, Helena, Terese och jag (tror inte att
någon annan hunnit komma vid det laget) är i alla fall
på. Repertoar har vi ju, och vill vi kan vi ju utöka
den (med ett extranummer, kanske..?).

/Sara