SV: [Dissonantia] Tack! + sjunga i h ö s t?=

Stina Bj ö rkelid stina.bjorkelid at ebfa.se
Ons May 17 04:24:08 PDT 2006

Kort och kärnfullt:

Hurra för Sara - och oss! :-)

Fortsätta i höst - jaaaa!
Sjunga i Helga Tref på Kulturnatten - ja! Hurra! Urkul!

/Stina

******

Stina Björkelid
En bok för alla AB / Bokjuryn
Box 6915                          tel: 08- 545 222 44
S-102 39  Stockholm               fax: 08- 545 222 59
EPA: stina.bjorkelid at ebfa.se      mobil: 070- 734 09 68

www.ebfa.se
www.bokjuryn.se