[Dissonantia] K ö rens kyrksjungning

Helena Nordström pecorino at telia.com
Tis Sep 12 13:17:19 PDT 2006

Hej,
Båda datumen funkar för mig.
/Helena

----Ursprungligt meddelande----
Från: stina.bjorkelid at ebfa.se
Datum: Sep 12, 2006 11:26:59 AM
Till: Dissonantia <dissonantia at thule.vas.nu>
Ärende: [Dissonantia] K ö rens kyrksjungning

Hej hej,

På kören igår pratade vi om när terminens sångtillfälle i
Eriksbergskyrkan
kunde tänkas gå av stapeln. Vi hade fått några datumförslag och vi som
var
där igår konstaterade att helst av allt vill vi nog sjunga julsånger
(Hark
how the bells... Mmmmm...), så därför vore 1:a eller 2:a advent de
roligaste
dagarna att sjunga på. Övriga dagar inom lämpligt utrymme för övning
var
kring Allhelgona, och det kändes betydligt dystrare...

Så nu vill jag - och kanske främst Sara - höra från er (särskilt ni
som INTE
var där igår) att ni hemskt gärna vill och kan sjunga den 10/12, andra
advent, eller den 3/12, första dito. Gärna ganska snart, så att jag
kan boka
in oss det datumet innan nån annan hinner sno det!

Må så gott!
/Stina

******

Stina Björkelid
En bok för alla AB / Bokjuryn
Box 6915                          tel: 08- 545 222 44
S-102 39  Stockholm               fax: 08- 545 222 59
EPA: stina.bjorkelid at ebfa.se      mobil: 070- 734 09 68

www.ebfa.se
www.bokjuryn.se