[Dissonantia] Flytthjälp efterlyses!

Stina Björkelid stinabj at gmail.com
Tis Feb 20 14:01:50 PST 2007

Kära vänner,

Lördagen den 17 mars flyttar Anders och jag hela 400 meter till vår
sprillans nya lägenhet på Gustaf Kjellbergs väg 1 A. Eftersom jag inte
får lyfta så mycket som jag skulle vilja, och kanske dessutom i första
hand kommer att vara satt på matar- och passningstjänst av Ale skulle
vi behöva så mycket hjälp som vi bara kan få med att flytta våra
möbler och BÖCKER och annat.

Vi lovar att i möjligaste mån ha allting packat, och dessutom ha en
stor och fin flyttbil av någon sort bokad till tillfället i fråga.
Förhoppningsvis ska flytten därför inte behöva ta alltför lång tid,
och någon sorts mat utlovas som belöning till alla tappra medhjälpare!
:-)

Alltså:
När: Lördagen den 17 mars klockan 10 eller däromkring och några timmar framåt.
Var: Samling (om ej annat anges) i vår nuvarande lägenhet på Eva
Lagerwalls väg 20.
Hur: Tappra och starka och någorlunda glada och bärvänliga.

Skulle ni råka krylla av papperskassar och/eller flyttkartonger tar vi
tacksamt emot sådana.

Hör gärna av er om ni kan hjälpa till, och skulle ni veta om flera som
kan tänka sig att ställa upp och slita för vår skull, men som inte
råkar ha fått mailet, skicka gärna vidare budskapet till dem.

Tusen tack på förhand!
/Stina

--

Stina Björkelid