[Dissonantia] Körstart!

Maria Eriksson sophia_eriksdotter at yahoo.se
Tors Jan 4 03:46:30 PST 2007

Jag kan ta med fika till den 15 januari.

Fikat den 8:e. Kan vi inte ha "fikaknytis" dvs ta med av julkakorna som är kvar och hjälpas åt att äta upp dessa.

Hur är det på te fronten, finns det kvar sedan förut eller köper Sara in nytt te?

/Maria

Lina Thorvaldson <Lina.Thorvaldson at mcb.uu.se> skrev:  ...och om det blir mer fika än vanligt bör någon
ta med det! Vi har ingen fikalista för våren, vem
är frivillig att börja?

Jag kommer för övrigt inte kunna komma nästa
vecka, så det är nog en bra ide att utse en
fikaansvarig för den 15:e också. Frivillig?

Vad gäller våren så kanske jag kommer att bli
lite sporadisk i mitt deltagande eftersom jag
kommer att behöva skriva ihop min avhandling.
(Men det råder ju ingen brist på sopraner, så ni
klarar er nog ändå!) (Och innan någon frågar -
nej, jag har fortfarande inte bestämt datum för
disputationen.)

God fortsättning!

Lina

At 23.22 -0800 07-01-02, Sara Lilja wrote:
>Hej, alla glada!
>
>Gott Nytt År på er! Jag hoppas att jul- och
>nyårshelgen har varit vilsam, rolig, och att
>tomten har varit snäll mot er allihop.
>
>Nu är det dags att dra igång igen. Måndagen den
>8:e januari klockan 19.15 ses vi enligt vanligt
>manér i Eriksbergskyrkan för lite sjungande,
>lite pratande, och lite fikande. Vi bör lägga en
>del tid på att planera vårterminen, så
>eventuellt blir det lite mer fikande än vanligt.
>Alla goda idéer medtages!
>
>Vi ses!
>
>Sara

> [...]

Använder du Yahoo!?
Är du trött på spam?  Yahoo! E-post har det bästa spamskyddet som finns
http://se.mail.yahoo.com