[Dissonantia] Work in progress: nya sångsidor

Theo Axner theo.axner at home.se
Ons Apr 28 13:10:57 PDT 2004

Hej!

Efter kören i måndags kom Ylva med ett bra förslag på omstrukturering av vår nu något ohanterliga sida med sånger, och jag har börjat arbeta på en variant av det. Nu har jag gjort en testversion av ny sångsida där varje sång ska få sin egen undersida med text, kommentarer, ev uttalsanvisningar och, förstås, länkar till not- och MIDI-filer. Än så länge har jag bara hunnit fixa sådana sidor för Ecco la Primavera och All Världen/Den blomstertid (de fick dela på en), men ni kan väl kolla på det och se hur ni tycker det ser ut?

Adress: www.thule.vas.nu/dissonantia/sanger/sanger.htm

Theo