[Dissonantia] Sjungande på måndag: mer info!

Sara Lilja Sara.Lilja at engelska.uu.se
Tis Aug 24 18:45:35 PDT 2004

Hej på er!

Tack för alla positiva svar! Nu har jag bokat en rep.lokal inför det enda (!)
repetitionstillfället vi hinner med inför måndagssjungandet. Tiden blir fredag
klockan 14.00, platsen Engelska institutionens konferensrum (16-1043, tror jag
att det är). *Naturligtvis* blir det ett genrep i samband med framträdandet
också, men som ni säkert har listat ut bygger det hela på att folk har hyfsat
bra koll på låtarna redan innan. För er som vill friska upp minnet (eller, som
i Katherinas fall, lära er sången i fråga), finns Pastime upplagd på kören
Dissonantias eminenta hemsida:
http://www.thule.vas.nu/dissonantia/sanger/pastime.htm

Come Again finns inte, men vid förfrågan kan jag sjunga aktuell stämma ett
antal gånger tills den sitter. ;-) Telefonnummer står nedan. Det går även bra
att ringa om ni har övriga frågor, eller titta förbi i rum 16-1073b, där jag
har en tendens att sitta.

Ha det bra!

Sara, tillförordnad körledare

Sara Lilja                          tel. +46 (0)18 471 12 65
Doctoral Student                    fax. +46 (0)18 471 12 29
Department of English
Uppsala University
Box 527
751 20 Uppsala, Sweden