[Dissonantia] Startbesked och bön om hjälp

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Tis Aug 24 18:24:14 PDT 2004

At 15.58 +0100 04-08-24, Sara Lilja wrote:

>Typiskt nog har mitt måndagsschema de närmaste
>veckorna blivit en smula uppbokat, så jag är rädd för
>att körstarten får vänta till den 13:e september.

Det är lugnt. Lite sångabstinens får man väl
allt, men jag får väl träna istället :-)

>Lina, har vi någon fikaperson uppbokat till den
>måndagen, tro?

Nope. Själv kommer jag nog dessutom tillbringga
den dagen på KI med att toklabba och vet inte när
jag kommer hem, så jag kan förmodligen inte vara
med alls.

Men det kanske finns någon som vill ta fikat då
och gången efter? Då kan jag göra fikalista sedan
när jag kommer.

>Skulle ni vara intresserade av att hjälpa till, så
>tänkte vi öva lite snabbt nu på fredag (mer info
>följer till folk som anmäler intresse), och sedan äger
>själva sjungandet rum på måndag runt sjusnåret i
>SVC(vanlig körtid, alltså). I utbyte utlovas
>delaktighet i de förfriskningar som Eng. Soc. bjuder
>på, samt er körledares eviga tacksamhet. Behöver dock
>veta snart om någon kan ställa upp, så hör av er!

Hum, lite sugen, men har lyckats boka upp mig på fredag, tyvärr...

    /Lina

--
Lina Thorvaldson, PhD student
Department of Medical Cell Biology