Re: [Dissonantia] Veckans körmail, v. 44

Maria Eriksson sophia_eriksdotter at yahoo.se
Tis Okt 26 18:33:46 PDT 2004

Sara Lilja <femina_mendax at yahoo.com> wrote:
Åsikter? Synpunkter? Maila till listan, så diskuterar vi!

...repertoaren inför gudstjänstsjungandet den 4:e
december. Jag föreslår att vi låter oss nöja med tre
sånger, så att vi verkligen kan koncentrera oss på
dem. Vidare föreslår jag (men detta är verkligen bara
ett förslag, så protestera gärna) följande tre sånger:

* Remember
OK!

* God Rest Ye
Protest!!
...och konstaterade att Caligula måste ha skrivit altstämman...
Orientis Partibus är mycket trevligare att sjunga!

* Rey a quien
OK!

/Maria i altstämman har sagt sitt