[Dissonantia] planering

Håkan Sjöö pipare at trollen.org
Sat Sep 11 17:34:55 PDT 2004

Hej!

Jag tänkte inleda måndagens planeringsmöte redan nu.

I mitten av oktober åker jag bort några veckor. Fram till dess kanske
mitt deltagande inte blir  alldeles helhjärtat, så jag kanske inte ska
räknas med helt förrän en bit in i novemer. Just nu är jag snuvig,
kanske jag inte kommer på måndag.

Angående planer och mål, så vill jag att vi blir bra på den repertoar vi
redan har, men inser att det kan finnas  behov av lite omväxling, inte
bara bland låtar utan även tid och stil. Typ Bach? (om det finns nåt
enkelt) Bara som stilövning alltså: vi ska inte tappa fokus, så mycket.
Och nya låtar från vår vanliga epok kan väl behövas också.

Så vill jag gärna prova att spela in igen. För mej är det mest av
nyfikenhet, jag vill själv höra hur det låter, och det är ett instrument
för oss att bli bättre. Men för dom som vill ha en skiva att plåga
släkten med så borde det med tiden kunna bli det resultatet också.

/Håkan