[Dissonantia] planering

Lina Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Sön Sep 12 18:56:02 PDT 2004

Hej!

Jag vet att jag inte kommer att kunna komma imorgon pga jobb, men jag
tänkte bara säga att jag håller med Håkan! Jag tycker att det är viktigt
att inte tappa den gamla repertoiren. Dessutom vill jag sjunga mycket
från Cancionero de Uppsala! Och så skulle det vara roligt att göra ett
framträdande någongång utanför kyrkan, om det skulle gå att ordna.
Vad gäller höstens angagemang för min del så kommer jag att licca i
december, så det finns en risk att jag kommer att falla bort lite innan
det. Vi får väl se...

    Lina