[Dissonantia] Kvällens kör inställd!

Stina Björkelid Stina.Bjorkelid at ebfa.se
Mon Apr 18 06:41:52 PDT 2005

Hej hej,

Sara är sjuk ikväll, så kören är inställd denna vecka (dvs måndagen den 18 april).
Jag är inte säker på hur många som hinner läsa sin epost innan kören ikväll, så jag kommer att försöka ringa runt till så många som möjligt också (eller få andra att ringa runt).

Om ni har läst detta brev innan klockan 18 ikväll kan ni väl svara på det, så vet jag med bestämdhet vilka som ska försöka nås på annat vis.

Vi ses nästa måndag!

/Stina

PS Kolla i era almanackor vilka av följande datum som kan passa för uppsjungning i Eriksbergskyrkan - vi har fått förslag av Hillevi:
Den 1/5 Tema; Bönen
15/5  Tema; Helige Ande/Kyrkan(pingstdagen )
5/6  Tema; Kallelsen till Guds rike
19/6 Tema; Att inte döma
/SB

------- OBS! Ny adress! -------

Stina Björkelid                           tel: 08- 545 222 44
En bok för alla /Bokjuryn           fax: 08- 545 222 59
Box 6915                                   mobil: 070- 734 09 68
S-102 39  Stockholm                 e-post: stina.bjorkelid at ebfa.se

Titta gärna in på vår nya hemsida: www.ebfa.se