[Dissonantia] Kvällens kör inställd!

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Mon Apr 18 06:58:24 PDT 2005

At 15.41 +0200 05-04-18, Stina Björkelid wrote:
>PS Kolla i era almanackor vilka av följande
>datum som kan passa för uppsjungning i
>Eriksbergskyrkan - vi har fått förslag av
>Hillevi:
>
>Den 1/5 Tema; Bönen

Hmmm... det är sista april dagen innan, är det
verkligen en bra ide att masa sig upp och sjunga
i kyrkan då... Plus att det känns som lite kort
om tid.

>15/5  Tema; Helige Ande/Kyrkan(pingstdagen )

Ehjo, jag är visserligen inte upptagen, men jag
ska på fest dagen innan och kommer
förhoppningsvis vara lätt bakis och inte gå och
lägga mig tidigt som en duktig flicka, så det
passar inte särskilt bra...

>5/6  Tema; Kallelsen till Guds rike

Funkar.

>19/6 Tema; Att inte döma