[Dissonantia] Terminsstart!

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Tors Aug 4 02:12:42 PDT 2005

Hej på er!

Hoppas att sommaren har varit trevlig på alla fronter.
Nu börjar det däremot dra ihop sig mot terminsstart
igen, framför allt om vi vill ha en chans att få till
något bra på kulturnattsdagen. Därför föreslår jag att
vi drar igång igen måndagen den 15:e augusti, samma
tid och plats som vanligt. Jag hoppas att de flesta är
tillbaka i stan vid det laget.

Till dess vill jag ha en preliminär plan på vilka
sånger vi ska försöka träna in till kulturnatten.
Helst ska vi även ha hunnit titta på sagda sånger, så
idealiskt bör en lista på dem ha gått ut senast i
nästa vecka. Ergo: jag vill ha förslag! En så där
sex-tio sånger borde gå att få till, i alla fall, om
vi lägger manken till. Tyck till!

Hoppas att få träffa så många som möjligt den 15:e!

Sara