[Dissonantia] Terminsstart!

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Tors Aug 4 07:29:14 PDT 2005

Hej!

Kul att komma igång med kören igen! Jag är dock
inte alldeles 100 på att jag kan komma den 15:e
eftersom vi precis har flyttat då. Det finns en
överhängande risk att jag kommer att vilja hinna
packa upp det mest akuta så vi i alla fall kan bo
lite hjälpligt...

Vad gäller repertoir har jag lite favoriter:
Come again
Elslein
Fa la la lan
Hans Beutler
Margot
Pastime with good company
Rey a quien
Riu riu chiu
So trinken
Todos los bienes del mundo

Ganska många, men andra ord, så jag blir nog rätt
glad vad vi än sjunger, så länge vi kan peta in
lite profana visor som omväxling till det sakrala.

    /Lina - som dock lovar att tralla hemma medans
jag packar upp lådor (stackars K-E!)