[Dissonantia] Flytt

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Tors Aug 4 05:53:46 PDT 2005

Hej!

Nu börjar min flytt närma sig så småningom, och
jag tänkte komma med lite mer detaljer, för den
händelse att någon av er skulle känna för att
göra en god gärning och titta förbi och bära
några kartonger.

Flytten kommer att gå av stapeln den 14:e
augusti, med start i 11-tiden. Vi börjar
lämpligtvis i gamla lägenheten (Fältspatsvägen 2,
portkod 1958). Vi kommer att ha hyrt ett rejält
släp som vi kör grejerna i, fast folk får nog gå
den enorma sträckan av ca 500m som det är mellan
lägenheterna. Inget piano kommer att fraktas, och
akvariet ska flyttas senare i veckan. Om någon
vill ansluta senare kan man ringa min mobil och
höra var vi är (070-575 22 36). Nya lägenheten
ligger på Granitvägen 16 B och har portkod 7524.
Vi bjuder på diverse skrynk och dricka under
flytten. När den är avslutad firas den
lämpligtvis med gemensam hämtpizza i vårt nya
enorma vardagsrum!

Ha det bra!

    Lina