[Dissonantia] Kulturnatten

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Mon Aug 8 02:29:16 PDT 2005

At 06.56 +0000 05-08-08, Katherina Dodou wrote:
>Hej!
>
>Hoppas alla har haft och har det fint. Bra lista
>Lina! Men kanske inte både Riu riu chiu och Fa
>la lan? Hanacpachap är kul, och tyckte jag mig
>inte höra ngt om Remember?
>
>Ha det gott, vi ses den 15.
>
>K.

Remember är kul, den missade jag. Hanacpachap är
jag inte tokförälskad i, men jag sjunger den om
ni andra vill. Sant angående Riu riu och
Falalalan, de är för lika. Den senare tycker jag
är skojigast i så fall. Plus att vi har den mest
aktuell. Men jag är som sagt rätt flexibel.

Vid närmare eftertanke kan jag nog säga med
ganksa stor säkerhet att jag *inte* kommer den
15:e. Flyttkaos... Kommer att vilja åtgärda det.
Och kanske börja jobba på att renovera
arbetsrummet så vi får ett  riktigt golv där. Det
är bra med golv. Betong är liksom lite
ocharmigt...

   Lina