[Dissonantia] "Veckans körmail, v. 7"

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Ons Feb 16 07:05:23 PST 2005

>För att övergå till något helt annat: Jag skulle vilja
>be om körens tillåtelse att få måndagen den 4:e april
>ledigt. Om detta innebär att någon vikarierar för mig
>eller att körrepet helt ställs in är en relevant fråga
>i sammanhanget, och en som jag inte har något svar på.
>Kommentarer? Förslag? Tillåter ni ens att jag tar
>ledigt? Det vore bra om vi kunde antingen diskutera
>det mailledes eller ta upp det nästa rep. Påminn mig
>gärna!

Ehm, jag tycker det är ganska självklart att du
ska kunna ta ledigt ibland! Du är ju inte
livegen... Vi kan säkert klara av att sysselsätta
oss på något sätt. Vi kan ju alltid okynnessjunga
gamla godingar och fika en massa, eller nåt
liknande. För min del ska jag dessutom hålla mitt
livs första föreläsning på onsdagen den 6:e
april, så lite extra tid att jobba den kvällen
skadar knappast...

    Lina